wtorek, 31 grudnia 2013

po przerwie




Długi czas nie odwiedzałam tego mojego  małego miejsca..a przecież grudzień zawsze lubiłam,tę magiczną atmosferę wzbogaconą tandetnym lśnieniem światełek w każdej sklepowej witrynie,tłumy ludzi zostawiających wszystko na ostatnią chwilę,czerwone czapki ala mikołajów,cynamonową kawę w kubku w renifery,zapach choinki w salonie u rodziców,Wigilię w wiekowym domu dziadków.

I w końcu te momenty,kiedy mogę przemyśleć każdą ważną i nieważną rzecz.Na spokojnie.

tutaj trochę świątecznych migawek,coby nie ulecialy z głów,jak fajerwerki dzisiejszej nocy.









Życzę sobie,aby ten nadchodzący rok wypełniała harmonia pierwiastka ciała i duszy/swego rodzaju dopełnianie się na różnych płaszczyznach,różnych emocjonalnych poziomach.
bo,chyba już pora polubić siebie,tak na poważnie.na każdy dzień.

**

A dziś poczytam książkę,zakopię się w fioletową pościel,może wypiję łyk czerwonego wina,może herbaty zielonej..i cierpliwie poczekam na I-wszy dzień nowego,jakby lepszego życia(?)

a imprezę zostawiam na styczeń,11:)

Wszystkiego dobrego!
m.


18 komentarzy:

  1. wiesz, kilka razy z nadzieją wchodziłam tu, brakowało mi jakoś słów od Ciebie :) no to poukładania życzę, chociaż takie niepoukładanie w życiu też fajne. harmonia przereklamowana jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przereklamowana mówisz?;) ja jej potrzebuję choć w tym najmniejszym wymiarze,dla świętego spokoju,jak mawiają/a resztę oddaję losowi i spontanicznym dezycjom,niech się dzieje!

      miło mi po przeczytaniu Twojego koment.
      do Ciebie zaglądam,jeśli tylko mam chwilę.bo piękny klimat stworzyłaś.

      Usuń
  2. Święta są ważne. To najpiękniejszy czas w roku. Piękna klamra tego co było i uwertura dla nowego, wspaniałego. Warto to upamiętniać! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, aby polubić świat najpierw trzeba odnaleźć odrobinę sympatii w samej sobie!

    OdpowiedzUsuń
  4. spełnienia i spokoju tam w środku głęboko, mała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie bejbe;p
      dobrego roku!

      Usuń
  5. jaka książka? :) zazdroszczę tak rodzinnej atmosfery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książka,jak na pasku po prawej,Coco Cristiny Sanchez.
      wciągająca:)

      Usuń
  6. klimatycznego i upojnego Nowego Roku ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten znak zapytania po "nowego, jakby lepszego życia", tak jak i fioletowa pościel, wino tudzież zielona herbata.
    Takie Sylwestry lubię. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)